Praktisk informasjon

Nyttig å vite for deg som kommer til Alta som landsmøtedeltaker

Bekreftelse og endringer

Hvis du er påmeldt Landsmøtet 11. september, har du fått en bekreftelse fra medlem@nsof.no. Du skal også ha fått påminnelse i slutten av august.

Fristen for å gjøre endringer i deltakelse er 4. september.

Har du endringer eller spørsmål etter dette, må du kontakte medlem@nsof.no – tlf 22 00 55 00

Oppmøte/registrering

Landsmøtet er på Scandic Alta, Løkkeveien 61. Innsjekk fra kl. 1600. 

Du må registrere deg og få deltakerkort og stemmetegn før landsmøtet begynner. Registreringen er åpen fra kl. 0830 onsdag. 

Kommer du tirsdag ettermiddag er administrasjonen på plass og kan du få utdelt deltakerkort og effekter. Husk at du må få stemmetegn onsdag morgen.

Dersom du er påmeldt, men blir forsinket eller ikke rekker frem til møtet innen kl. 0930, er du hjertelig velkommen til å slutte deg til oss i en pause.

Landsmøtet settes formelt kl. 1300 onsdag 28. september. For å ha stemmerett må du ha registrert deg ved vårt registreringsbord og fått utdelt ditt stemmetegn.

Sakspapirer

Dokumenter til landsmøtet blir tilgjengelig digitalt halvannen uke før møtet. Saksdokumenter blir ikke sendt per papir/post. Utskriftsversjon kan gjøres tilgjengelig for deltakere ved behov ved registrering.  Se landsmøtets dagsorden. 

Overnatting

For å få dekket overnatting må du ha bestilt denne i forbindelse med din påmelding. 

Flere netter: Hvis du ønsker overnatting flere netter før eller etter arrangementet og ikke har bestilt dette i forbindelse med din påmelding, må du selv kontakte hotellet om dette.

Vi dekker kun hotellovernattinger som er bestilt via påmeldingsskjema eller booket av NSOF. Du kan ikke levere regning for overnatting på andre hoteller eller overnatting du har booket direkte i eget navn. Overnatting er for tilreisende.

Avbestillingsgebyr: Hvis du kansellerer ditt opphold/melder deg av konferansen senere enn 4. september, blir du fakturert du et avbestillingsgebyr på kr 500 per natt. Dersom du må avbestille pga jobb/endrede skift, kan du søke om fritak fra avbestillingsgebyr. Send søknad til oslo@sjooff.no

Måltider

Måltider er inkludert for påmeldte landsmøtedeltakere. For ledsagere dekkes frokost (inkludert i overnatting), lunsj på ledsagertur og landsmøtemiddagen.

Ta kontakt med medlem@nsof.no hvis du har allergier eller kostholdspreferanser du ikke har registrert på påmeldingsskjemaet.

Ledsager

Har du med deg ledsager til Alta? Ledsagere som er påmeldt er invitert til å delta på:

  • Ledsagertur: Det blir arrangert utflukt og lunsj for ledsagere mens landsmøtet pågår. Informasjon sendes direkte til de som har meldt på ledsager.
  • Landsmøtemiddag: Det er tradisjon at medlemmer blir invitert med ledsager på den store landsmøtefesten, som i år blir onsdag kveld Helt gratis, så klart. Pent antrekk!
  • Hotellovernatting: Hvis du har med ledsager, får du dobbeltrom uten tillegg i prisen.

Dekning av reiseutgifter

Hvis du trenger fly- eller fergebilletter, må du bestille disse selv (unntak gjelder hvis du er tillitsvalgt med reiseprofil hos NSOF). Etter arrangementet kan du søke reisestipend mot dokumenterte utgifter/regning. Du kan søke om refusjon av maksimalt kr 1500. Reisestipendet gjelder kun reiseutgifter (fly, båt, bil). Det legges ut eget søknadsskjema etter landsmøtet.

Deltakelse uten påmelding

Etter vedtektene kan alle medlemmer møte frem på selve landsmøtet onsdag ettermiddag. Her stilles ikke krav om påmelding innen fristen. Men hvis du vil være med på andre arrangementer eller måltider, må du være påmeldt.

Spørsmål og hjelp

Underveis i arrangementet kan du kontakte en av NSOFs uniformerte medarbeidere på hotellet. Registreringsbordet er bemannet hele dagen og NSOF rådgiverkorps er tilgjengelige i pausene på stand utenfor møtelokalet. Her kan du også treffe representanter for LO-favør, Sparebank1 og Sjøoffiserenes forsikringskontor hvis du har spørsmål om forbundets fordelspakke.

Oppdateringer

Aktuelt